Мобільний оператор “Київстар” виплачуватиме компенсацію абонентам, які не мали доступу до інтернету або зв’язку через потужну хакерську атаку. Зокрема оператор оголосив про скасування наступної планової плати за тариф для своїх користувачів.
Як зазначає пресслужба “Київстару”, планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01, бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01, користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ” з 1.01 по 31.01.
Водночас додаткові послуги та пакети не компенсуються. Проте всі послуги, що входять у тариф, наприклад, “Роумінг як вдома”, “Суперсили” тощо — надаватимуться без доплат.
12 грудня у роботі “Київстару” стався збій, користувачі скаржилися на відсутність мобільного зв’язку. Пресслужба “Київстару” повідомила, що йдеться про хакерську атаку. 20 грудня фахівці повідомили про відновлення усіх послуг компанії.
Державні органи та міжнародні технологічні компанії взяли участь у відновленні внутрішньої IT-мережі оператора. Водночас шахраї створювали у месенджерах фейкові боти та розповсюджують фішингові посилання під приводом компенсації від “Київстару”.
Зі свого боку керівництво Національного банку запропонувало банкам розглянути можливість реалізації налаштування резервних каналів зв’язку для роботи банківської інфраструктури в умовах мережевих збоїв. Проблеми виникали з роботою частиною банківської інфраструктури, що працювала з використанням мобільного зв’язку оператора “Київстар”.