Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Новий браузер від OpenAI загрожує монополії Google на ринку

    12 Липня 2025

    Microsoft зекономила $500 млн завдяки штучному інтелекту

    12 Липня 2025

    Deutsche Bank запустив сервіс миттєвого доступу до рахунків через SWIFT

    12 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»НБУ закликає банки налаштувати резервні канали зв’язку для банківської інфраструктури

    НБУ закликає банки налаштувати резервні канали зв’язку для банківської інфраструктури

    14 Грудня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Керівництво Національного банку запропонувало банкам розглянути можливість реалізації налаштування резервних каналів зв’язку для роботи банківської інфраструктури в умовах мережевих збоїв. Також у регуляторі нагадали про необхідність виконувати заходи безпеки для протидії можливим кібератакам.

    Як зазначив заступник голови НБУ Олексій Шабан, раніше банки вже налаштовували на відповідних умовах банківські відділення та центри обробки даних. На його думку, банківська система має уточнити плани безперервної роботи з урахуванням нових обставин.

    “Ми з вами вже маємо досвід роботи з резервними каналами зв’язку, якими обладнані банківські відділення та центри обробки даних, тож пропоную розглянути можливість реалізації такого підходу спільно з операторами національних роздрібних мереж і до роботи банківської інфраструктури, зокрема POS-терміналів”, – зазначив він.

    Шабан також подякував представникам банків за оперативність і високий рівень готовності до непередбачуваних подій та звернув їх увагу на заходи безпеки для протидії можливим кібератакам.

    “Ми упродовж 2022-2023 років постійно фіксуємо кібератаки різного рівня складності на об’єкти інформаційної інфраструктури банків та небанківських фінустанов. Тому закликаємо учасників фінансового ринку бути пильними, посилювати рівень інформаційної безпеки та дотримуватися вимог НБУ в цій сфері”, – сказав він.

    В НБУ зазначають, що, за даними банків, переважна більшість банкоматів та терміналів самообслуговування працюють у штатному режимі. Безперебійно працюють банківські відділення, здійснення безготівкових розрахунків, немає складнощів у роботі мобільних додатків банків.

    Проблеми виникають лише з роботою частини POS-терміналів торговельної мережі, що працюють з використанням мобільного зв’язку оператора “Київстар”. Наразі банки вже активно вирішують цю ситуацію – переналаштовують непрацюючі POS-термінали на роботу через інших мобільних операторів або Wi-Fi.

    Зранку 12 грудня у роботі “Київстару” стався збій, користувачі скаржилися на відсутність мобільного зв’язку. Пресслужба “Київстару” повідомила, що йдеться про хакерську атаку. Згодом фахівці  повідомили про часткове відновлення функціонала фіксованого зв’язку станом на 20:00 12 грудня.

    Державні органи та міжнародні технологічні компанії беруть участь у відновленні внутрішньої IT-мережі оператора “Київстар”. Водночас шахраї вже створюють у месенджерах фейкові боти та розповсюджують фішингові посилання під приводом компенсації від “Київстару”.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУ 2023 році втрати криптопроєктів від зламів скоротилися на 50%
    Наступна стаття FIFA випустить NFT-колекцію з розіграшем квитків на Чемпіонат світу 2026 року

    Схожі статті

    Новий браузер від OpenAI загрожує монополії Google на ринку

    12 Липня 2025

    Microsoft зекономила $500 млн завдяки штучному інтелекту

    12 Липня 2025

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 2025

    ЄС опублікував кодекс використання ШІ. Що потрібно знати технокомпаніям?

    11 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Новий браузер від OpenAI загрожує монополії Google на ринку

    12 Липня 2025

    Microsoft зекономила $500 млн завдяки штучному інтелекту

    12 Липня 2025

    Deutsche Bank запустив сервіс миттєвого доступу до рахунків через SWIFT

    12 Липня 2025

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту