Збій у роботі оператора “Київстар” може мати обмежений вплив на функціональність окремих банківських терміналів та банкоматів. У державному “ПриватБанку” попередили, що частина клієнтської інфраструктури може не працювати, проте це не розповсюджується на всю мережу.
Як зазначив речник “ПриватБанку” Олег Серга у коментарі hromadske, частина з банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільному зв’язку та, відповідно, не працюватиме в умовах відсутності мережі.
“…частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках “Київстару”, звісно, ця проблема впливає на їх роботу”, — зазначив речник держбанку.
Серга додав, що деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але у банкоматній мережі “ПриватБанку” максимальний відсоток банкоматів, які використовують послуги “Київстару”, складає до 5%.
“Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. На частину мереж це може вплинути, але не на всю”, — наголосили в “Приваті”.
Зранку 12 грудня у роботі телекомунікаційної компанії “Київстар” стався збій, користувачі скаржаться на відсутність мобільного зв’язку та неможливість увійти на сайт оператора. Скільки триватимуть перебої у мобільному та інтернет-зв’язку, наразі невідомо.