У телекомунікаційній компанії “Київстар” повідомили про відновлення усіх послуги компанії як в Україні, так і за кордоном. За словами президента “Київстару” Олександра Комарова, міжнародний роумінг був останньою послугою, яку вони почали відновлювати у понеділок і завершили у вівторок.
Як зазначає Mind, за словами Комарова, усі послуги “Київстар” нині працюють без жодних обмежень. Реальні дані про відплив абонентів “Київстар” до інших мобільних операторів компанія зможе оцінити за кілька днів.
“Усе ще є деякі проблеми з внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми зараз відновлюємо, і, думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів”, – сказав Комаров.
Президент компанії наголосив, що “Київстар” зробив висновки після кібератаки та почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі Службою безпеки України. За його словами, компанія також разом із СБУ та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації ділиться своїм досвідом ліквідації наслідків масштабної кібератаки з іншими українськими технологічними компаніями.
12 грудня у роботі “Київстару” стався збій, користувачі скаржилися на відсутність мобільного зв’язку. Пресслужба “Київстару” повідомила, що йдеться про хакерську атаку. Згодом фахівці повідомили про часткове відновлення функціонала послуг фіксованого зв’язку станом на 20:00 12 грудня.
Державні органи та міжнародні технологічні компанії взяли участь у відновленні внутрішньої IT-мережі оператора. Водночас шахраї створювали у месенджерах фейкові боти та розповсюджують фішингові посилання під приводом компенсації від “Київстару”.
Зі свого боку керівництво Національного банку запропонувало банкам розглянути можливість реалізації налаштування резервних каналів зв’язку для роботи банківської інфраструктури в умовах мережевих збоїв. Проблеми виникали з роботою частиною банківської інфраструктури, що працювала з використанням мобільного зв’язку оператора “Київстар”.