Компанія Google планує реорганізувати підрозділ з продажу реклами, ймовірно, шляхом звільнень і перепризначень. Під час буму штучного інтелекту Google планує дедалі більше покладатися на машинне навчання в продажі реклами клієнтам, зокрема у пошуковику, YouTube та інших сервісах.
Як зазначає The Information, компанія, що належить корпорації Alphabet, планує реорганізувати значну частину свого підрозділу з продажу реклами, який налічує 30 000 співробітників.
Шон Дауні, який відповідає за продаж реклами великим клієнтам в Америці, заявив минулого тижня на загальних зборах департаменту, що Google планує реструктуризувати свої команди з продажу реклами, не уточнивши, чи включатиме цей крок скорочення штату. Запланована реорганізація відбувається у зв’язку з тим, що Google все більше покладається на методи машинного навчання, щоб допомогти клієнтам купувати більше реклами.
У січні Alphabet оголосила про плани щодо скорочення 12 000 робочих місць по всьому світу, що еквівалентно 6% глобальної робочої сили компанії. У червні Google звільнила співробітників картографічного додатка Waze, оскільки об’єднала рекламну систему програми з технологією Google Ads.