Компанія Meta оприлюднила свої фінансові результати за 2 квартал 2024 року: хоча її дохід за рік зріс на 22% до $49 млрд, лише проєкт Reality Labs зазнав збитків у розмірі $4,5 млрд. З кінця 2020 року підрозділ зазнав сукупних збитків на суму близько $50 млрд.
Як зазначає CNBC, водночас дохід Reality Labs склав 353 мільйони доларів, що на 28% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Основними продуктами підрозділу є VR-гарнітури серії Quest та розумні окуляри Ray-Ban Meta, 90% власників яких не користуються ними. У вересні 2024 року Meta представила гарнітуру Quest 3 за стартовою ціною $499. Компанія активно просуває свої розумні окуляри, розроблені спільно з Ray-Ban. Друге покоління цих окулярів надійшло у продаж у жовтні за ціною від $299.
Генеральний директор EssilorLuxottica, материнської компанії Ray-Ban, повідомив про плани Meta стати акціонером європейського виробника окулярів. Meta вбачає перспективи у розвитку “модних ШІ-окулярах без дисплея”, як зазначив генеральний директор компанії Марк Цукерберг.