Лише 27 000 із 300 000 власників розумних окулярів Ray-Ban Stories, які компанія Meta представила у вересні 2021 року, все ще користуються ними щомісяця. Тобто, понад 90% споживачів не зацікавлені у платформі. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Сонцезахисні окуляри, які дозволяють користувачам фотографувати, слухати музику та надсилати/отримувати повідомлення у Facebook і WhatsApp, мали ряд технічних проблем, зокрема проблеми зі звуком, голосовими командами, низьким часом роботи батареї та імпортом медіафайлів з інших пристроїв. Повідомляється, що пристрій повернули 13% користувачів. При цьому Meta має намір дослідити, чому клієнти перестають користуватися окулярами та “як залучити користувачів і втримати їх”.
Невтішні показники щодо користування Ray-Ban Stories є ще одним ударом для підрозділу Meta Reality Labs, який окрім цього проєкту займається розробками метавсесвіту, AR та VR. Підрозділ уже втратив майже $8 млрд за перші шість місяців 2023 року, і керівники Meta очікують, що збитки “суттєво зростуть” у 2024 році.
Попри погані результати, схоже, що Meta прагне випустити друге покоління Ray-Ban Stories з покращеними камерами та часом автономної роботи наступного року.