Наприкінці минулого тижня стало відомо, що Meta планує придбати 5% європейського виробника окулярів EssilorLuxottica вартістю $88 млрд, в партнерстві з яким вона випустила два покоління розумних окулярів Ray-Ban. Financial Times повідомляв про певний прогрес у переговорах між компаніями.
Проте виявилося, що Meta — не єдиний техногігант, який намагається наблизитися до EssilorLuxottica. Як пише видання The Verge, нещодавно Google звернувся до керівництва компанії щодо партнерства та розміщення свого ШІ-помічника Gemini AI у майбутніх розумних окулярах.
Експерти кажуть, що ймовірність відмови EssilorLuxottica від угоди з компанією Марка Цукерберга заради Google низька, враховуючи, що це європейський виробник, а не компанія з Кремнієвої долини з інвесторами, які схильні до ризику. Глобальна інфляція та зростання витрат негативно впливають на прибуток EssilorLuxottica, тож продаж частки є лише питанням часу. Але цікавість з боку Google може збільшити обсяг інвестицій, які зараз готується зробити Марк Цукерберг.