Близько 30% споживачів у США (77 мільйонів осіб) втратили гроші через шахрайські схеми за останні 5 років. За даними нового звіту PYMNTS Intelligence у співпраці з Featurespace, більшість жертв втратили понад $500.
Дослідження показує, що шахраї адаптують свої методи відповідно до віку, освіти та доходу потенційних жертв. Молодші споживачі частіше стають мішенню для шахрайства при пошуку роботи, тоді як представники старшого покоління втричі частіше потрапляють у пастки фальшивих інтернет-магазинів.
Близько 21% представників покоління Z стали жертвами шахрайств через соціальні мережі.
Особливо ефективними є зловмисники, які видають себе за роботодавців чи колекторів боргів. За даними звіту, 86% жертв шахрайства з оголошеннями про роботу зіткнулися з шахраями, які видавали себе за потенційних роботодавців.
У деяких випадках шахраї вдаються до примусу, особливо при крадіжці особистих даних або шахрайстві з державними виплатами. Жертв часто змушують переказувати кошти через погрози або обіцянки фінансової вигоди.
Нагадаємо – Міністерство фінансів США повідомило про значний успіх у боротьбі з фінансовими злочинами завдяки використанню штучного інтелекту. З січня до жовтня 2024 року відомство виявило шахрайські операції на суму $1 млрд, що втричі більше порівняно з попереднім роком.