Оператор зв’язку “Vodafone Україна” офіційно приєднався до ініціативи саморегулювання у сфері штучного інтелекту, яку раніше започаткували провідні українські IT-компанії. Про це пише Speka, посилаючись на пресреліз “Vodafone Україна”.
Компанія підписала Добровільний кодекс відповідального використання штучного інтелекту. За словами директора департаменту цифрових рішень і платформ «Vodafone Україна» Сергія Бориславського, це важливий крок у стратегії розвитку ШІ-технологій. Він наголосив, що як телеком-оператор із глобальною експертизою компанія прагне впроваджувати інновації відповідально, враховуючи інтереси клієнтів і суспільства.
Vodafone уже активно використовує штучний інтелект у своїх бізнес-процесах. Зокрема, власна ШІ-модель аналізує дзвінки та надає рекомендації для покращення обслуговування, а також допомагає знижувати навантаження на мережу під час знеструмлень. Крім того, компанія впровадила технологію SON (Self-Organizing Network), яка забезпечує ефективне налаштування параметрів мережі.
У найближчих планах оператора – подальший розвиток ШІ-рішень. Серед майбутніх ініціатив компанія називає впровадження технологій захисту клієнтів від шахрайства, спрощення доступу співробітників до внутрішньої бази знань та використання штучного інтелекту у сфері роздрібного обслуговування клієнтів.
Нагадаємо – у грудні 2024 року українські IT-компанії підписали Добровільний кодекс поведінки з етичного та відповідального використання штучного інтелекту і засвідчили, що розроблятимуть інноваційні продукти, дотримуючись прав людини. Підписантами Кодексу тоді стали: Grammarly, MacPaw, EVE.calls, ЛУН, Winstars.AI, Uklon, Gametree, Youscan, Valtech, DroneUa, Preply, Blue Bird, LETSDATA, SoftServe.