Управління з фінансового контролю Великої Британії (FCA) вирішило вжити заходи проти потенційно нечітких та неясних умов договорів компаній Clearpay, Klarna, Laybuy та Openpay, що на британському ринку надають послуги за схемою «купуй зараз, плати потім». Це відбувається напередодні майбутнього регулювання даного сегменту фінансового ринку Об’єднаного Королівства, пише Finextra.
У FCA заявили, що вони стурбовані потенційною шкодою для користувачів внаслідок нечітких умов, що деякі фірми пропонують клієнтам. І хоч поки що діяльність BNPL-сервісів у Великій Британії не регулюється, FCA скористалося законом про захист прав споживачів для оцінки справедливості та прозорості умов, що пропонують BNPL-компанії. В результаті сервіси стали чіткіше формулювати умови щодо розірвання контрактів і зобов’язань по безперервним платежам, завдяки чому вони стали справедливішими і простішими для розуміння.
Окрім того, через нечітке формулювання умов Clearpay, Laybuy і Openpay погодилися добровільно відшкодувати клієнтам частину коштів, які було стягнуто у вигляді комісій за прострочення платежів. Зокрема, відшкодування буде можливим, якщо клієнт повністю відмінив своє замовлення, але з нього стягнули комісію за прострочення платежу після того, як його необхідно було скасувати.
«Чотири BNPL-компанії, з якими ми працювали, добровільно погодилися змінити свій підхід до формулювання угод і стягнення комісій. Ми вітаємо це і сподіваємося, що решта галузі також піде цим шляхом», — заявив виконавчий директор з питань споживачів і конкуренції FCA Шелдон Міллс.
Управління з фінансового контролю Великої Британії (FCA) — це фінансовий регуляторний орган Об’єднаного Королівства, що діє незалежно від уряду країни і фінансується за рахунок внесків учасників ринку фінансових послуг.