Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов розповів про те, як штучний інтелект може стати ефективним інструментом подолання кадрової кризи в українській економіці. Проблема нестачі працівників особливо гостро постала на тлі воєнних дій та демографічних викликів.
Своєю думкою та досвідом банку Наумов поділився в інтерв’ю виданню delo.ua.
За словами голови правління Ощадбанку, установа зіткнулась з серйозною кадровою проблемою, маючи понад 800 вакантних посад. Однак технологічні рішення дозволяють частково компенсувати нестачу людських ресурсів. Найяскравішим прикладом став контакт-центр установи, який щомісяця обробляє понад мільйон звернень.
Ключовим інструментом розв’язання кадрового питання став інтелектуальний помічник “Софія”, який фактично замінює роботу 500 операторів. Завдяки його впровадженню банку вдалося автоматизувати 75% вхідних запитів, що істотно підвищило ефективність роботи контакт-центру.
Технологічне рішення не лише допомагає подолати кадровий дефіцит, але й забезпечує швидшу та якіснішу комунікацію з клієнтами. Штучний інтелект демонструє здатність ефективно опрацьовувати великі обсяги інформації, що особливо важливо в умовах обмежених людських ресурсів.
Нагадаємо – Ощадбанк також застосовує ШІ в маркетингу – для створення ілюстрацій, контент-планів і роботи з алгоритмами соцмереж. У перспективі банк планує впровадити застосування штучного інтелекту всіма співробітниками банку, наголосив у грудні заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн на конференції UAFIN.TECH 2024: Future with AI.