Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Китай планує розширити використання цифрового юаня на весь світ

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Банки можуть адаптуватися до швидких змін у світі завдяки штучному інтелекту – UAFIN.TECH 2024

    Банки можуть адаптуватися до швидких змін у світі завдяки штучному інтелекту – UAFIN.TECH 2024

    16 Грудня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Однією з тем обговорення на конференції UAFIN.TECH 2024: Future with AI, організованій Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній (УАФІК), стало використання штучного інтелекту для забезпечення кращого обслуговування клієнтів в діджитал світі.

    Модератором став Ростислав Дюк, голова правління УАФІК та незалежний член наглядової ради Sense Bank. Він дізнався про ставлення учасників обговорення до використання ШІ у роботі банків, плюси та мінуси цифровізації та зростання фінансової грамотності серед клієнтів.

    Штучний інтелект – це буденність, а не хайпова тема, заявив Сергій Сінченко, СЕО Moneyveo. Елементи ШІ є основою і конкурентною перевагою Moneyveo. Компанії, які не використовують ШІ, будуть залишатися позаду, переконаний Сергій. Небанківська фінансова установа використовує ШІ у розпізнаванні зображень і транскрибації голосу. У Moneyveo також створили цифрові аватари клієнтів, які мають свої звички, вподобання і думки. На них тестують усі пропозиції, щоб персоналізувати користування сервісом онлайн-кредитів для різних сегментів.

    Сергій Черненко, голова правління ПУМБ, підкреслив: штучний інтелект немає лімітів, головне вміти його використовувати правильно. На думку Черненка, ШІ може стати game-changer у фінансовій системі.

    “Ми створили всередині банку ПУМБ платформу, для якої придбали власні сервери. Наразі ми маємо чат-бот і можемо автоматично розпізнавати зображення за допомогою ШІ”, – розповів голова правління ПУМБ.

    Найбільше у банку хвилювалися про вартість обслуговування ШІ, втім, наразі все досить вигідно для компанії: ціна загальних запитів користувачів упродовж дня становить $1. З розробкою та запуском нових систем конкуренція на ринку зростає, а ціни падають.

    Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку, розповів про успіхи у роботі голосової помічниці на базі ШІ “Софія” – вона замінила 500 операторів Ощадбанку. ШІ-помічниця обробляє 75% звернень клієнтів банку та розуміє 99% української мови.

    Ощадбанк також застосовує ШІ в маркетингу – для створення ілюстрацій, контент-планів і роботи з алгоритмами соцмереж. У перспективі банк планує впровадити застосування штучного інтелекту всіма співробітниками банку.

    Ірина Старомінська, голова правління Universal Bank, розповіла про обережну позицію у використанні ШІ в роботі monobank. “Поки штучний інтелект не даватиме 100% правильні відповіді на клієнтські запити, доти monobank не буде його використовувати у цьому напрямку”, – наголосила Ірина. Наразі у банку тестують роботу ШІ у напрямку ризиків та його можливості у роботі різних підрозділів.

    Володимир Мудрий, голова правління OTP Bank, наголосив, що нові технології містять багато переваг для клієнтів, серед яких здешевлення послуг та персоналізація. В OTP Bank використовують ШІ для вимірювання задоволеності клієнтів наданими послугами. Банк також готовий працювати з ШІ для персоналізації пропозицій.

    На запитання Ростислава Дюка про вплив підвищення фінансової та діджитальної грамотності клієнтів на роботу банків, експерти поділились власними даними.

    За словами Сергія Сінченка, 73% українців знають, що таке штучний інтелект. З ШІ чи без, клієнти банків вимагають швидкості, якості послуг та безпеки. Сінченко підтримав monobank у використанні ШІ лише з гарантованою 100% якістю.

    Антон Тютюн зазначив, що 53% українців вважаються недостатньо фінансово обізнаними. Це означає, що найближчим часом очікувати значного усвідомленого попиту на складні фінансові технології не варто. Ірина Старомінська ж підкреслила наявність серйозних проблем з фінансовою грамотністю, про що свідчать високі обсяги шахрайства.

    Експерти одностайні в необхідності регуляції ШІ, важливості державного контролю та встановлення чітких обмежень. Володимир Мудрий також звернув увагу на тенденцію штучного інтелекту вигадувати деякі відповіді.

    Учасники дискусії бачать ШІ не конкурентом, а помічником у розвитку фінансових екосистем. Клієнтський досвід є пріоритетом, а сервіси у майбутньому більш фрагментарними, розвиватимуться біометричні технології для посилення безпеки та конфіденційності.

    Важливий висновок дискусії: місце людини в банківській системі залишається незмінним. За словами Антона Тютюнника, живе спілкування цінуватиметься більше за машинну комунікацію. Фахівці очікують на диференціацію: масовий клієнт користуватиметься ШІ, а преміум-клієнти платитимуть за можливість персонального спілкування. Попри стрімкий технологічний розвиток, банківська система залишається людиноцентричною. ШІ розглядається як інструмент оптимізації та підтримки, а не заміни людського інтелекту та експертності.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяДиджиталізацію назвали щитом культурної спадщини України
    Наступна стаття Регуляція використання штучного інтелекту – вплив ЄС та приклад України

    Схожі статті

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025

    НБУ розширив перелік системно важливих банків

    19 Червня 2025

    Alipay вбудовує платежі в окуляри доповненої реальності

    18 Червня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Китай планує розширити використання цифрового юаня на весь світ

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025

    Сенат США ухвалив законопроєкт про стейблкоїни. Це стало важливою подією для криптоіндустрії

    19 Червня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту