Невелика частина клієнтів, які зберігають гроші у фінтех-стартапі Copper, не можуть отримати доступ до своїх депозитних рахунків через збій у роботі платформи банківських послуг Synapse. Copper є однією з кількох компаній, які постраждали від триваючого фіаско Synapse, що подала заяву про банкрутство минулого місяця.
Як зазначає TechCrunch, компанію Synapse, яка виступає як постачальник проміжного програмного забезпечення між фінтех-стартапами та банками, мала придбати TabaPay угода зірвалася на початку цього місяця. Видання Forbes зазначає, що клієнти фінтехів Yotta Technologies і Juno Finance також заблоковані у використанні своїх депозитних рахунків.
Synapse подав заяву про банкрутство з планами продати свої активи компанії TabaPay за $9,7 млн, але цей продаж не відбувся. Згодом відбувся перехід до ліквідаційного банкрутства.
Copper Banking, цифровий банківський сервіс, орієнтований на підлітків, 12 травня повідомив своїм клієнтам, що з 13 травня припиняє обслуговування банківських депозитних рахунків і дебетових карток. У листі до клієнтів генеральний директор і співзасновник Едді Берінгер повідомив, що минулого тижня компанія дізналася, що постачальник банківського проміжного програмного забезпечення, яким вони користувалися, Synapse, “неминуче” припиняє надання своїх послуг.
Припинення обслуговування банківських рахунків і дебетових карток Copper Banking означає, що деякі клієнти Copper не мають доступу до своїх коштів. Берінгер заявляє, що працює зі своїми банківськими партнерами, AMG National Trust Bank і Synapse, щоб повернути гроші клієнтам якнайшвидше.
Берінгер повідомив, що як тільки він почув новину про те, що угода з TabaPay опинилася під загрозою, він почав повертати кошти клієнтам, тому лише невеликий, однозначний відсоток його клієнтів не отримав свої кошти до закриття сервісу.
Тепер Copper планує запропонувати сімейний банківський продукт з білою етикеткою пізніше цього року у партнерстві з “великими банками по всій Америці”. Берінгер додав, що компанія планувала рухатися в цьому напрямку протягом минулого року, але процес прискорився через закриття Synapse.
За словами Берінгера, Copper продовжує працювати, надаючи клієнтам свій продукт фінансової освіти Earn, орієнтований безпосередньо на споживача. Earn платить підліткам кредити за те, що вони грають в ігри, проходять опитування, сканують чеки та приводять друзів. Коли користувачі досягають певного порогу кредитів, вони отримують за них готівку (500 кредитів за $5). Мета — навчити дітей фінансів. На цьому проєкт заробляє гроші, співпрацюючи з іншими установами.
За його словами, цей продукт був запущений трохи менше ніж рік тому, а його доходи зросли на 160% порівняно з попереднім роком. Відтоді він забезпечує “більшу частину” доходів Copper, оскільки компанія заробляє гроші завдяки партнерству з брендами, які хочуть отримувати відгуки про свою продукцію. Він стверджує, що завдяки такому сильному зростанню Earn, Copper все ще “на шляху до майже повної прибутковості цього року” і, на додаток до готівки, отриманої від венчурного капіталу, має “більш як чотири роки злітно-посадкової смуги”.
Проблеми Copper можуть бути ще одним прикладом тенденції переходу споживчих фінтех-компаній до B2B. Раніше цього року Onyx Private, цифровий банк з Майамі, заснований за підтримки Y Combinator, який надавав банківські та інвестиційні послуги високооплачуваним міленіалам і представникам покоління Z, також припинив свою діяльність як споживчий банк. У той час він заявив, що переходить на “модель B2B-платформи з білою етикеткою як послуги для місцевих банків, регіональних банків і кредитних спілок”, які хочуть запустити цифрові додатки, створені для молодих заможних споживачів.