Американський цифровий банкінг Onyx Private закриває клієнтські рахунки в рамках стратегічного повороту до бізнес-моделі B2B. Клієнти необанку почали отримувати електронного листа про припинення банківських операцій і закриття рахунків, а керівництво необанку анонсувало надання іншим організаціям “платформи як послуги” з білою етикеткою.
Як зазначає TechCrunch, за словами керівництва Onyx Private, компанія не закривається, а змінює свою бізнес-модель і “відходить від моделі B2C”. Компанія припиняє надання своїх роздрібних послуг і починає закривати всі пов’язані з ними акаунти, починаючи з 13 березня, дати відправлення листа, і завершить закриття 14 квітня.
Onyx Private пропонував банківські послуги у партнерстві з Piermont Bank, інвестиційні послуги у співпраці з Helium Advisors та Bank of New York Mellon’s Pershing, а також послугу “консьєржа стилю життя”, що надається за допомогою цифрового персонального асистента. Компанія мала на меті обслуговувати юристів, лікарів, технічних працівників та інших заможних професіоналів.
Співзасновник і генеральний директор Віктор Сантос підтвердив, що компанія “відходить від моделі B2C”, але сказав, що вона змінює свою бізнес-модель, а не закривається. Сантос спростував повідомлення про те, що Onyx Private зіткнулася з регуляторними проблемами.
Зміну бізнес-моделі там називають стратегічним рішенням, яке дозволить використати базу існуючих фінансових установ і застосувати технологію, створену Onyx Private, для масштабування в більш ефективний з погляду капіталу спосіб.
Нова бізнес-модель Onyx Private включатиме “платформу як послугу” для фінансових установ, які хочуть запустити цифрові застосунки для молодих, заможних споживачів. Onyx перейде до “моделі B2B-платформи з білою етикеткою як послуги для місцевих банків, регіональних банків і кредитних спілок”.
Менш як рік тому, у травні, стартап оголосив про залучення $4,1 млн від групи інвесторів, серед яких Village Global, Y Combinator, Global Founders Capital, One Way Ventures, 186 Ventures та Olive Tree Capital.