Бюро захисту фінансових прав споживачів США (CFPB) оприлюднило коментар щодо використання штучного інтелекту у фінансовому секторі. CFPB наголошує, що для нових технологій, включно зі штучним інтелектом, не існує винятків із федеральних законів про захист прав споживачів фінансових послуг.
Як зазначається у релізі регулятора, Бюро моніторить ринок фінансових продуктів для виявлення ризиків для споживачів і забезпечення дотримання законодавства компаніями, що використовують нові технології. CFPB наголошує на необхідності дотримання законів про недискримінацію при використанні алгоритмів для прийняття кредитних рішень.
Бюро відмовилося від практики надання особливого регуляторного режиму окремим фірмам для стимулювання інновацій. CFPB працює над забезпеченням рівних умов для всіх учасників ринку та стимулюванням конкуренції через прозорість ціноутворення. Водночас CFPB посилює нагляд за великими технологічними компаніями, які пропонують фінансові послуги, та захищає права інформаторів у цих компаніях.
У релізі Бюро також запропонувало правила щодо прав на особисті фінансові дані, які мають сприяти конкуренції. Вони включають заборону фінансовим установам накопичувати особисті дані клієнтів без їхньої згоди, вимоги до компаній ділитися даними клієнтів з іншими компаніями за вказівкою самого клієнта, а також надання можливості споживачам легко переходити від одного постачальника фінансових продуктів чи послуг до іншого, який може запропонувати нижчі ціни або кращу якість.