Клієнти ПриватБанку найчастіше витрачають кошти “Національного кешбеку” на поповнення мобільного рахунку, оплату комунальних платежів та інтернету. Про це пише PrivatBank_insider.
Майже половина – 45,1% клієнтів ПриватБанку, які отримали від держави кешбек за купівлю товарів українських виробників, витрачають кошти з карток “Національний кешбек” на поповнення рахунків мобільних операторів. Також більше третини – 35,5% користувачів програми витрачають гроші на оплату комунальних послуг, ще 7,8% на оплату інтернету та понад 3% на медичні послуги.
За даними банку, всім клієнтам ПриватБанку, хто вже отримав кешбек від держави та оплачує карткою “Національний кешбек” Mastercard, банком нараховується додатковий кешбек 10% за умови підключення пропозиції у «Привіт».
Зауважимо – за жовтень українці отримали понад 125 млн грн кешбеку, що втричі більше, ніж за вересень. Станом на 31 жовтня вже 3 мільйони громадян відкрили 3,2 млн карток “Національний кешбек”.
У рамках проєкту “Національний кешбек” держава повертає споживачам 10% від суми покупки товарів українського виробництва. Нещодавно у застосунку “Дія” з’явилася функція сканування штрихкодів товарів.