Згідно з нещодавно опублікованим звітом Палати громад, масштабні збої у роботі британських банків наприкінці лютого вплинули на понад 1,2 мільйона клієнтів. Інцидент припав на день виплати зарплат для більшості працівників у Великій Британії, залишивши багатьох без доступу до їхніх щомісячних надходжень.
Про це пише Finextra. Проблеми торкнулися чотирьох провідних банків — Lloyds, TSB, Nationwide та HSBC. За інформацією BBC, банки вже надіслали листи голові Казначейського комітету Палати громад з поясненнями ситуації. Відповідно до цих листів, фінансові установи розпочали виплачувати компенсації постраждалим клієнтам та вжили заходів для вдосконалення власних систем і процесів.
Найбільше постраждав банк Lloyds — збої вплинули на 700 тисяч клієнтів Lloyds та його дочірніх структур Halifax, Bank of Scotland і MBNA. При цьому операційний директор Lloyds Рон ван Кеменаде заперечив доречність терміну “збій” для опису інциденту, стверджуючи, що більшість клієнтів не постраждала і могла успішно входити до своїх акаунтів.
Проблеми 28 лютого не обмежувалися лише неможливістю доступу до зарплат — клієнти також зіткнулися з тривалим очікуванням у чергах до служб підтримки. HSBC повідомив, що його клієнти чекали в середньому дві години, щоб зв’язатися з працівником служби підтримки – це значно перевищувало стандартний час очікування у п’ять хвилин.
Банки також запевнили, що немає жодних ознак того, що під час збоїв клієнти стали жертвами шахрайства.
Нагадаємо – у квітні Комітет з фінансової політики Банку Англії висловив занепокоєння щодо потенційних ризиків для фінансової стабільності, пов’язаних із впровадженням штучного інтелекту в торгову та інвестиційну діяльність. Регулятор закликав до пильного нагляду за цими процесами.