Згідно з внутрішньою службовою запискою JPMorgan Chase, співробітники підрозділу з управління активами та капіталом отримали доступ до платформи на основі великої мовної моделі під назвою LLM Suite. Американський банк почав впроваджувати новий внутрішній генеративний продукт штучного інтелекту, продуктивність якого, як стверджується, можна порівняти з роботою аналітика.
Як зазначає Financial Times, JPMorgan почав впроваджувати LLM Suite в окремих підрозділах банку на початку цього року. Вже близько 50 000 співробітників або приблизно 15% персоналу JPMorgan мають доступ до цієї платформи. Впровадження LLM Suite є одним з найбільших прикладів використання великих мовних моделей на Уолл-стріт.
LLM Suite представлено як інструмент, що може допомогти з написанням текстів, генерацією ідей та узагальненням документів. Посібник радить думати про LLM Suite як про “дослідницького аналітика”, який може запропонувати інформацію, рішення та поради з певної теми. LLM Suite описується як “продукт, подібний до ChatGPT”, призначений для “підвищення загальної продуктивності”.
Банк розробив власну ШІ-модель, оскільки співробітникам заборонено використовувати сторонні споживчі чат-боти зі штучним інтелектом для робочих цілей. Це може призвести до того, що клієнтські дані покинуть власні сервери банку.
Генеральний директор JPMorgan Джеймі Даймон раніше заявляв, що ШІ “змінить кожну роботу”.
Президент JPMorgan Деніел Пінто оцінив вартість вже використовуваних банком ШІ-технологій у $1-1,5 млрд.