У американському банківському холдингу JPMorgan Chase проходження навчання зі штучного інтелекту тепер стало частиною процесу прийняття на роботу. Нові співробітники з управління активами та капіталом отримують інструктаж зі ШІ, який допомогає компанії заощаджувати час та збільшувати дохід.
Як зазначає Bloomberg, за словами Мері Ердос, яка керує відділом управління активами та капіталом, штучний інтелект суттєво допомагає її підрозділу. За її словами, бізнес скорочує час, витрачений на “полювання і клювання”, дозволяючи банкірам отримувати певну інформацію про потенційні інвестиції, поки клієнти розмовляють через телефон. Він також позбавляє від “роботи без задоволення”, усуваючи повторювані, рутинні завдання.
“Цього року всі, хто прийде сюди, пройдуть швидку інженерну підготовку, щоб підготуватися до роботи зі штучним інтелектом майбутнього”, – сказала Ердоес.
Пані Ердоес стверджує, це вже дозволило деяким аналітикам заощадити від двох до чотирьох годин робочого дня.