Лондонський банк Barclays запустив випуск щомісячного “Бюлетеня шахрайства”, щоб інформувати споживачів про нові тенденції в тактиці кримінального шахрайства. Бюлетень надає єдину картину даних та нових тенденцій, щоб навчити клієнтів, як виявляти та зупиняти шахрайство на початковому етапі, а також захищати свої кошти.
Як зазначає Finextra, у першому бюлетені порівнюються дані за місяць з початку року. Він показує, що загальна вартість та обсяг заяв про шахрайство, поданих у березні та квітні 2024 року, знизилися на -15,7% та -7,1% відповідно, порівняно з січнем та лютим.
Серед типів шахрайства зростає кількість заяв про шахрайство з рахунками-фактурами та шахрайство з дорученнями, тоді як кількість заяв про шахрайство, пов’язане з видачею себе за працівників поліції та банків, помітно зменшилася порівняно з попередніми місяцями.
У березні-квітні кількість шахрайств, що видають себе за працівників поліції та банків, зменшилася як за обсягом, так і за вартістю, що свідчить про те, що споживачі стають більш поінформованими та більш обережними щодо цієї злочинної тактики.
Barclays повідомляє, що частка скарг, поданих на шахрайства з рахунками-фактурами та дорученнями, подвоїлася для осіб у віці 61-70 років, а середній розмір позовів склав 12 000 фунтів стерлінгів — на 24,6% більше, ніж у попередні місяці.
Обсяг шахрайств, що відбувалися через текстові повідомлення або застосунки для обміну повідомленнями, склав 8,2% від усіх заяв про шахрайство, що є незначним падінням порівняно з 8,5% у січні-лютому. На шахрайства, що відбуваються через додатки для SMS/повідомлень, припадає менша частка від загальної суми виплат – 5,6%, а середній розмір збитків становить 2,1 тис. фунтів стерлінгів.