Індійська фінтех-компанія Razorpay запустила систему миттєвого повернення коштів за невдалі транзакції через національну систему миттєвих платежів UPI у своїх POS-системах. Компанія стверджує, що це “перше в галузі рішення”, яке має на меті прискорити процес повернення коштів за невдалі транзакції UPI.
Як зазначає Inc42 Media, загальноприйнятий галузевий стандарт для таких відшкодувань становить від 5 до 6 робочих днів. У разі невдалої транзакції POS-пристрої Razorpay автоматично ініціює спробу повернення коштів протягом 3 секунд після невдалої транзакції UPI, здійснюючи декілька спроб транзакції з інтервалом у 5 секунд.
У компанії вважають, що ця технологія розв’язує проблеми, з якими стикаються мікро-, малі та середні підприємства. Минулорічне опитування останніх показало, що проблеми з інтернетом і невдалі транзакції були визначені як значні перешкоди у використанні UPI для бізнес-транзакцій.
Представники Razorpay POS заявили, що 5-15% транзакцій з UPI затримуються через статус очікування, що призводить до потенційних втрат для бізнесу продавців. Вони також підкреслили, що нова пропозиція відповідає меті Razorpay – спростити рух грошей. POS-пропозиції стартапу включають Android Smart POS, Android Smart Mini POS та саундбокс.
В грудні 2023 року Razorpay повідомив про 60% зростання свого POS-бізнесу за 2022-23 фінансовий рік після придбання Ezetap. Придбання, завершене у 2022 році з оцінкою до 120 млн, сприяло розширенню портфоліо Razorpay, яке включає платіжний шлюз, управління заробітною платою ММСП, банківські, кредитні, платіжні та страхові послуги.
Заснована у 2014 році, Razorpay вже залучила понад $700 млн від таких інвесторів, як GIC, Tiger Global, Peak XV, Ribbit Capital та Matrix Partners. У грудні 2023 року Razorpay отримав остаточне схвалення від Резервного банку Індії (RBI) на роботу як платіжного агрегатора, що полегшило залучення нових клієнтів.
У жовтні 2023 року Razorpay розширився до Малайзії, отримавши ліцензію на придбання продавців через Curlec, нового небанківського члена PayNet. Після цього оголошення Curlec від Razorpay став небанківським членом національної платіжної мережі та інфраструктури Payment Network Malaysia Sdn Bhd (PayNet). Це членство дозволило Curlec сприяти впровадженню платежів у режимі реального часу на національному рівні через DuitNow, малайзійське платіжне рішення, яке було розроблене для здійснення платежів у режимі реального часу між банківськими рахунками.