Santander UK, британський підрозділ іспанського банку, звернувся до Управління з рекламних стандартів (ASA) з приводу нещодавньої реклами Nationwide Building Society, яка сатирично зображує ставлення банківського керівництва до закриття відділень. Автори скарги вважають, що ця реклама дискредитує конкурентів банку.
Як зазначає Sky News, те, що британські банки офіційно скаржаться один на одного до регулятора, є незвичним явищем, і це набагато частіше трапляється в галузях роздрібної торгівлі харчів, де великі мережі супермаркетів часто заперечують цінові претензії конкурентів.
У жовтні банк Nationwide представив рекламний ролик, в якому Домінік Вест зіграв роль відірваного від життя боса банку. За сюжетом очільник вигаданого банку A.N.Y. Bank сповнений рішучості запровадити скорочення та закриття відділень, попри те, що його більш проникливий помічник, якого грає комік Суніл Пател, ставить під сумнів його рішення. У ролику підкреслюється текстом про публічно відомі закриття відділень з боку Lloyds, Bank of Scotland/Halifax, NatWest, Barclays, Santander і HSBC.
За останні роки британські банки закрили тисячі відділень через зменшення кількості відвідувачів, проте Nationwide пообіцяли зберегти свою мережу недоторканою. Нещодавно компанія поновила свою обіцянку не залишати жодного міста, в якому вона базується, принаймні до 2026 року.
Відповідну скаргу було подано восени, незабаром після початку кампанії. ASA відмовився назвати Santander UK як скаржника, але зазначили, що “отримали скаргу щодо реклами від Nationwide”. За словами регулятора, заявник стверджує, що реклама “вводить в оману щодо закриття відділень інших банків”, а також “дискредитує та принижує його конкурентів”.
Джерела Sky News зазначають, що друга телевізійна реклама від Nationwide буде показана найближчими днями. Очікується, що вона буде “ще гострішою”, висвітлюючи припущення про те, що банки мало поважають своїх клієнтів.