Amazon, один із перших та найбільший у світі інтернет-маркетплейс, розробляє власного чат-бота зі штучним інтелектом, орієнтованого на споживача, який буде конкурувати з ChatGPT від компанії OpenAI та може бути представлений пізніше цього року. Продукт під кодовою назвою Metis працюватиме на основі ШІ-моделі Olympus, розробленої всередині Amazon.
Як зазначає Business Insider, доступ до сервісу чат-ботів під кодовою назвою “Metis” буде здійснюватися через веббраузер і працюватиме на новій фундаментальній моделі.
Очікується, що цей крок додасть Amazon до зростаючого списку технологічних гігантів і стартапів, що пропонують нових асистентів зі штучним інтелектом, серед яких Microsoft, Google і підтримувана Amazon компанія Anthropic, а також деякі інші.
Reuters і CNBC нещодавно повідомили про плани Amazon випустити нову версію свого голосового помічника Alexa під назвою “Remarkable Alexa”, яка включатиме платний рівень. Business Insider повідомив, що Metis і Remarkable Alexa використовують одну й ту саму інфраструктуру.
Аналітики Bank of America заявили, що платна підписка на подібний продукт може принести Amazon $600 млн додаткових продажів, виходячи з того, що 10% активних користувачів, які припиняють користуватися Alexa, перейдуть на нього.
Минулого року Amazon випустив Amazon Q, генеративного асистента на основі штучного інтелекту для корпоративного використання, а в лютому випустив Rufus, нового асистента для покупок на основі штучного інтелекту. Amazon намагається продемонструвати динаміку розвитку генеративного ШІ в Amazon Web Services і в усьому своєму бізнесі, прагнучи протистояти думці, що вона відстала в гонці технологій ШІ.
Генеральний директор Amazon Енді Джасі, який, як повідомляється, має безпосереднє відношення до Metis, раніше описав трирівневу стратегію ШІ, яка дозволяє клієнтам створювати нові базові моделі ШІ, допомагає їм використовувати існуючі базові моделі та будувати ШІ-застосунки.