Компанія Amazon представила чат-бот під назвою Q, якого пропонує використовувати як помічника в повсякденних завданнях розробників. Рішення доступне в режимі попереднього перегляду і покликане стати конкурентом ChatGPT.
Як зазначається у релізі компанії, Amazon Q доступний тільки користувачам Amazon Connect (сервісу AWS для контакт-центрів), але згодом його поширять і на інші служби.
Хмарний бізнес Amazon AWS запустив інструмент для чату, за допомогою якого співробітники можуть дізнатися більше про підприємство, в якому працюють. Помічник, що працює як генеративний ШІ, вчиться на даних компаній і зможе розповісти, наприклад, про вказівки керівництва щодо логотипа або допомогти зрозуміти код іншого інженера для підтримки програми.
В Amazon кажуть, що інструмент спрощує роботу та економить час, який інакше було б витрачено на перегляд десятків корпоративних документів.
Наразі Amazon Q доступний тільки користувачам Amazon Connect (сервісу AWS для контакт-центрів), але згодом його поширять і на інші служби, як-от Amazon Supply Chain, що допомагає клієнтам відслідковувати управління ланцюгом поставок, і Amazon QuickSight, платформу для бізнес-аналітики.
Отримати доступ до Amazon Q можна через консоль управління AWS або сторінки документації окремих компаній, середовища розробників, такі як Slack, та інші програми сторонніх розробників. У майбутньому очікується реліз мобільного застосунку.