Ecommerce-гігант Amazon презентував помічника під назвою Rufus, який використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти користувачам у пошуку товарів. Про це повідомляє CNBC.
Чат-бот уже доступний в бета-версії деяким користувачам у США, в найближчі тижні його зможуть використовувати всі клієнти Amazon в країні. Чи стане він доступним в інших регіонах — наразі не уточнюється.
Бота навчали на каталозі товарів Amazon, відгуках покупців, питаннях та відповідях користувачів у спеціалізованих спільнотах, а також на “інформації з інтернету”.
Rufus доступний у мобільному застосунку Amazon. Щоб взаємодіяти з ним, потрібно ввести в пошуковий рядок назву товару чи питання — після цього внизу дисплея з’явиться діалог із ботом, який можна розгорнути на весь екран або прибрати. Чат-бот вміє давати поради щодо покупок: допомогати з пошуком товарів, порівнювати їх параметри та надавати рекомендації.