Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Понад мільйон користувачів Великої Британії постраждали від банківських збоїв у лютому

    Понад мільйон користувачів Великої Британії постраждали від банківських збоїв у лютому

    13 Травня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Згідно з нещодавно опублікованим звітом Палати громад, масштабні збої у роботі британських банків наприкінці лютого вплинули на понад 1,2 мільйона клієнтів. Інцидент припав на день виплати зарплат для більшості працівників у Великій Британії, залишивши багатьох без доступу до їхніх щомісячних надходжень.

    Про це пише Finextra. Проблеми торкнулися чотирьох провідних банків — Lloyds, TSB, Nationwide та HSBC. За інформацією BBC, банки вже надіслали листи голові Казначейського комітету Палати громад з поясненнями ситуації. Відповідно до цих листів, фінансові установи розпочали виплачувати компенсації постраждалим клієнтам та вжили заходів для вдосконалення власних систем і процесів.

    Найбільше постраждав банк Lloyds — збої вплинули на 700 тисяч клієнтів Lloyds та його дочірніх структур Halifax, Bank of Scotland і MBNA. При цьому операційний директор Lloyds Рон ван Кеменаде заперечив доречність терміну “збій” для опису інциденту, стверджуючи, що більшість клієнтів не постраждала і могла успішно входити до своїх акаунтів.

    Проблеми 28 лютого не обмежувалися лише неможливістю доступу до зарплат — клієнти також зіткнулися з тривалим очікуванням у чергах до служб підтримки. HSBC повідомив, що його клієнти чекали в середньому дві години, щоб зв’язатися з працівником служби підтримки – це значно перевищувало стандартний час очікування у п’ять хвилин.

    Банки також запевнили, що немає жодних ознак того, що під час збоїв клієнти стали жертвами шахрайства.

    Нагадаємо – у квітні Комітет з фінансової політики Банку Англії висловив занепокоєння щодо потенційних ризиків для фінансової стабільності, пов’язаних із впровадженням штучного інтелекту в торгову та інвестиційну діяльність. Регулятор закликав до пильного нагляду за цими процесами.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяNubank впроваджує безконтактні платежі через систему Pix у Бразилії
    Наступна стаття Держави ЄС зіткнулися з браком коштів для впровадження Закону про штучний інтелект

    Схожі статті

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Позитивний ефект від програми «Національний кешбек» відчули 20% підприємств

    19 Грудня 2025

    Гетманцев закликав відтермінувати обов’язкові платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

    19 Грудня 2025

    99% власників ВВП-варантів підтримали обмін на нові єврооблігації

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту