Згідно з новим дослідженням PYMNTS Intelligence, 66% споживачів у США враховують відсоткові ставки при виборі банку. Дослідження “Як фінансовий спосіб життя впливає на сприйняття високих відсоткових ставок” показало, що фінансовий стан людей значно впливає на їхнє ставлення до монетарної політики Федерального резерву, пише PYMNTS.
Саме фінансовий спосіб життя, а не вік чи рівень доходу, визначає здатність людей заощаджувати гроші. Споживачі, які живуть від зарплати до зарплати і часто не мають значних заощаджень, особливо вразливі до зростання відсоткових ставок на кредитні продукти.
Дослідження виявило значну різницю в розмірі заощаджень: люди, які живуть від зарплати до зарплати і мають труднощі з оплатою рахунків, мають в середньому $2447 заощаджень. Ті, хто не має таких складнощів, — $7558. А споживачі, які не живуть від зарплати до зарплати, мають набагато більший запас — в середньому $20 120.
Станом на вересень 2024 року 66% американців жили від зарплати до зарплати, що на 3% більше, ніж у попередньому році, і є найвищим показником з березня 2020 року. Половина (51%) таких споживачів, які мають проблеми з щомісячними витратами, взагалі не мають заощаджень, порівняно з лише 4,3% фінансово стабільних громадян.
Нагадаємо, що кількість дефолтів за кредитними картками у США досягла найвищого рівня з часів фінансової кризи 2008 року. За даними Financial Times, протягом перших дев’яти місяців 2024 року банки списали $46 мільярдів боргів, що на 50% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.