У ніч на 28 квітня мережа гіпермаркетів «Епіцентр» стала жертвою масштабної хакерської атаки. Внаслідок цього виникли серйозні технічні проблеми у роботі всієї мережі в Україні.
Як повідомили в офіційному Telegram-каналі “Епіцентру”, сервіси компанії зіткнулися з тимчасовими технічними проблемами, які можуть впливати на коректність роботи системи. У місцевих ЗМІ Івано-Франківська повідомляють про хакерську атаку, посилаючись на слова працівників мережі.
“Ми вже працюємо над усуненням несправностей і докладаємо всіх зусиль для якнайшвидшого розв’язання проблем”, – написали в “Епіцентрі”.
Наразі невідомо, хто саме стоїть за атакою та коли очікувати повного відновлення роботи мережі гіпермаркетів. У повідомленні команда «Епіцентру» подякувала клієнтам і партнерам за розуміння та попросила вибачення за тимчасові незручності.
Зауважимо – у вихідні в Україні фіксувалися масштабні технічні збої в роботі онлайн-сервісів, розповіли в dev.ua. 26 квітня стався збій у роботі дата-центру De Nova, що призвів до тимчасової недоступності багатьох банківських сервісів: державного застосунку “Дія”, додатку “Нової пошти” та проблем з оплатою через Apple/Google Pay.
Як повідомив СЕО De Nova Максим Агеєв, причиною стало не хакерське втручання, а технічні проблеми – під час регламентних робіт позаштатно спрацювала система автоматичного перемикання живлення. За кілька годин роботу більшості сервісів було відновлено, написала Економічна правда. Спеціалісти оперативно усунули наслідки збою, хоча деякі компанії відновлювали функціонал протягом дня.
Серед постраждалих опинилися клієнти “Ощадбанку”, які не могли здійснити безконтактну оплату проїзду в київському метро, користувачі “Райффайзенбанку” та інших фінансових установ.