Клієнти державного ПриватБанку стали мішенню для нової шахрайської схеми. Зловмисники телефонують власникам карток з номера 044 364 53 20, представляючись співробітниками служби безпеки банку, передає Центр протидії дезінформації.
Під час дзвінка шахраї повідомляють, що з картки клієнта “протягом останніх 20 хвилин здійснено кілька невеликих транзакцій на територію країни-агресора”. Вони пропонують негайно скасувати ці перекази та оформити страхування від шахрайства. Для переконливості зловмисники навіть називають персональний номер, який начебто можна знайти на офіційному сайті ПриватБанку.
Головна мета таких дзвінків – змусити людей верифікувати дані банківської картки та записати голосове повідомлення. Таким чином шахраї збирають особисту інформацію клієнтів для подальших незаконних дій з їхніми коштами.
У Центрі протидії дезінформації зауважили: справжні працівники банку ніколи не запитують номер картки, PIN-код чи CVV-код. У разі отримання подібного дзвінка варто негайно припинити розмову та зателефонувати до офіційного контакт-центру ПриватБанку, щоб повідомити про спробу шахрайства.
Нагадаємо – минулого тижня голова правління Ощадбанку Сергій Наумов повідомив про нову хвилю шахрайських електронних листів, які надходять нібито від банку. Зловмисники надсилають повідомлення з власної адреси, намагаючись видати себе за офіційних представників фінансової установи.