Ігор Приходько, Фінансовий директор NovaPay
Робота з клієнтами завжди вимагає індивідуального підходу, а якщо ми говоримо про бізнес-клієнтів — то глибокого розуміння їхніх процесів та особливостей. Основні клієнти NovaPay — це e-Commerce та український бізнес, який активно користується логістичними послугами. Тож при розробці фінансових продуктів ми орієнтуємось, передусім, на їхні запити та потреби.
Тому виділив ТОП-3 поради для плідної роботи з бізнес-клієнтами; сподіваюсь, вони стануть в нагоді не тільки при співпраці у фінансовому напрямку.
Швидкість вирішує
Клієнти не готові витрачати години на відкриття рахунків офлайн у відділеннях чи офісі та займатися паперовою тяганиною. Саме тому ми зробили цей процес простішим, а головне – онлайн:
- Відкриття рахунку ФОП у застосунку NovaPay. Ми реалізували тут ключові послуги, які спростять щоденну фінансову рутину для наших клієнтів-ФОПів: від відкриття рахунку, проведення платежів і переказів за IBAN до отримання електронних виписок та довідок. Нещодавно розширили функціонал – додали можливість видачі довіреностей на різні операції, випуск фізичних бізнес-карток і інші послуги.
- Рахунки для юридичних осіб. Звісно, це можна зробити онлайн. Разом із відкритим рахунком кожен клієнт отримує персонального менеджера в NovaPay та доступ до особистого бізнес-кабінету з великим набором функцій.
Час для бізнесу — це гроші, і затримки можуть суттєво вплинути і на прибуток, і на задоволення клієнта. Ми це передбачили, і реалізували швидке зарахування післяплати: кошти, отримані від клієнтів у вигляді післяплати, зараховуються на рахунок ФОП та компанії в NovaPay день у день.
Рішення під кожен запит клієнта
На початку повномасштабного вторгнення багато бізнес-клієнтів, зокрема продавці офлайн, стикалися з проблемами інкасації коштів: відділення банків не працювали, а чекати інкасаторів доводилося по декілька днів. Тож ми реалізували для наших клієнтів-підприємців послугу здачі торгової виручки у відділеннях Нової пошти. Вони можуть зробити це не лише в будні дні, а й у вихідні та в кінці робочого дня, без потреби чекати на банківську інкасацію. Це зменшує час очікування і ризики для клієнтів. Отримані кошти переказуються на поточний рахунок у NovaPay чи будь-якого українського банку в день прийому або наступного дня, залежно від часу внесення готівки.
Інші наші клієнти потребували рішення, яке дозволить швидко і зручно здійснити масові розрахунки. У відповідь на цей запит ми реалізувати реєстрові виплати. Ця послуга NovaPay дозволяє зробити один переказ, і при цьому надіслати гроші сотням отримувачів – буквально в один клік. Наприклад, таким чином ми співпрацюємо з аграрними компаніями, серед яких МХП. Цього року власники земельних угідь, які здають свої паї в оренду аграріям, отримали виплати через NovaPay. А ми забезпечили високу швидкість і зручність отримання. Адже відділення Нової пошти працюють навіть у найвіддаленіших селах, у тому числі й на прифронтових територіях.
Кастомізовані продукти, або tailored fit
Деякі бізнес-клієнти мають свої специфічні потреби та вимоги. Іноді це призводить до того, що ми впроваджуємо для них нові продукти і підходи. Так і сталось з одним із наших клієнтів — платформою OLX. Для них ми розробили індивідуальну технологію, яка спрощує процес оплати. Раніше було так: клієнти OLX робили покупку, а платформі доводилось самостійно “розщеплювати” платіж на дві окремі послуги – оплата за товар продавцю та комісія за послуги OLX. Наша ІТ-команда створила для клієнта технологію розщеплення платежу. Для OLX тепер це єдиний прозорий процес без додаткових зусиль з їхнього боку.
Для інтернет-магазинів і маркетплейсів ми пропонуємо послуги з інтернет-еквайрингу. Пропонуємо три варіанти зарахування коштів, щоб кожен бізнес міг знайти найзручніший для себе спосіб:
- швидкий переказ – списуємо гроші покупця, коли він зробив замовлення;
- керування оплатою – списуємо кошти після перевірки продавцем наявності товару;
- «Надійна покупка» – списуємо гроші після отримання покупцем товару у відділеннях Нової пошти.
Співпраця з бізнесом – це не лише про послуги, але й про партнерство. Дотримуючись принципів швидкості, зручності, індивідуального підходу та довіри, ми будуємо довготривалі відносини з нашими бізнес-клієнтами. Я точно знаю, що разом ми можемо досягти більшого, використовуючи наші спільні знання та ресурси для розвитку та поступу.