Компанія Yahoo купує Artifact, застосунок для агрегації та рекомендацій новин, створений співзасновниками соцмережі Instagram. Сервіс більше не працюватиме як окремий, Yahoo у найближчі місяці інтегрує його технології персоналізації на основі штучного інтелекту та інші функції у свої продукти, зокрема в Yahoo News.
Як зазначається у релізі компанії, умови угоди, яка закрили минулого тижня, не розголошуються. Засновники Artifact Кевін Сістром і Майк Крігер консультуватимуть Yahoo під час перехідного періоду.
Artifact дебютував у січні минулого року і набрав обертів завдяки системі пошуку, яка знаходила матеріали для користувачів. Застосунок мав на меті покращити свою персоналізовану стрічку новин з часом, зокрема, включивши інші функції на основі штучного інтелекту, такі як резюме новин.
Проте, хоч команда розробників додала соціальні функції, такі як профілі, голосування в коментарях тощо, Artifact не знайшов достатньо великої аудиторії. Засновники застосунку оголосили про плани закрити проєкт ще в січні, але насправді вони ще деякий час підтримували його роботу самостійно, поки не продали його.