Artifact, застосунок для новин від засновників соціальної мережі Instagram Кевіна Сістрома і Майка Крігера, повідомив про закриття проєкту менш ніж через рік після його запуску. Основні функції застосунку для читання новин будуть доступні до кінця лютого, але можливості коментування і публікації будуть вже відключені.
Як зазначається у релізі платформи, закриття програми пов’язане з оцінкою ринкових перспектив. У менеджменті визнають, хоча вони змогли залучити певну кількість користувачів, ринкові можливості для застосунку виявилися недостатньо перспективними, щоб виправдати подальше вкладення коштів і ресурсів.
Також підтримка роботи сервісу вимагає модерації та контролю, на які у компанії немає ресурсів і персоналу. Команда розробників Artifact складалася з восьми осіб. Закриття застосунку дає цій невеликій команді можливість переключити свою увагу на нові проєкти.
Сервіс був анонсований на початку минулого року співзасновниками Instagram. Це стало їхнім першим публічним проєктом після того, як вони покинули Meta у 2018 році — після того, як у 2012 році продали Instagram цій компанії за $1 млрд.
Artifact дозволяв користувачам читати статті від великих і малих видавництв і пропонував новини користувачам на основі їхніх інтересів. Застосунок, який ще називали як “TikTok для новин”, був відомий своїми функціями, заснованими на штучному інтелекті, а також можливостями коментування і публікації.
Artifact отримав похвалу від журналістів, яким сподобалися зручні для репортерів функції, такі як персональні сторінки авторів. Він також був помітно представлений у магазинах застосунків Apple і Google.
Сервіс вийшов на сцену після того, як Ілон Маск поглинув Twitter, тепер відомий як X. Занепокоєння щодо того, як Маск змінить популярну платформу, призвело до того, що в центрі уваги опинилися різні альтернативні сайти, що створило період жорсткої конкуренції. Наприклад, застосунок Threads від Meta, пов’язаний з Instagram, розглядався як потенційний конкурент X, але за стрімким зростанням популярності додатка послідувало різке падіння активності користувачів.
Artifact також зіткнувся з жорсткою конкуренцією з боку додатків, що пропонують схожий досвід. На момент його запуску новинні застосунки, серед яких Flipboard, Newsbreak та SmartNews, пропонували різний ступінь персоналізації та соціальні функції.