У другому кварталі 2024 року спостерігалося значне зростання використання системи BankID Національного банку для віддаленої ідентифікації та верифікації громадян. Кількість успішних електронних ідентифікацій досягла 22,3 млн, що на 38% більше порівняно з першим кварталом цього року, коли було здійснено 16,1 млн успішних електронних ідентифікацій.
Як зазначається у релізі регулятора, у травні 2024 року до Системи BankID НБУ підключився мобільний застосунок Резерв+, який дозволяє військовозобов’язаним оновлювати облікові дані дистанційно. За перший місяць роботи через цей застосунок було здійснено 5,5 млн успішних ідентифікацій, що становить близько 89% від приросту успішних електронних ідентифікацій у другому кварталі.
Система BankID НБУ наразі налічує 39 банків-ідентифікаторів та 106 абонентів-надавачів послуг. У другому кварталі до системи приєдналися шість нових абонентів.
Новими учасниками системи став АТ “Піреус Банк МКБ” у статусі абонента-ідентифікатора, а також п’ять абонентів – надавачів послуг, включаючи чотири комерційних (фінансові послуги) та один некомерційний (державні послуги). Мова йде про ТОВ “Мультікредит”, ТОВ “Гроші 247” (бренд Groshi 24\7), ТОВ “ФК “Національна”, ТОВ “Дизель Дисконт” та Державний центр зайнятості.
За словами заступниці директора департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольги Василєвої, регулятор впровадив новий функціонал — автоматизовану процедуру розгляду спорів для комерційних абонентів системи. Сервіс спрощує процес оскарження успішної електронної ідентифікації, який відбувається прямо в особистому кабінеті абонента Системи BankID НБУ.