Національний банк нині працює над новим функціоналом у системі BankID. Вже за кілька місяців регулятор планує впровадити там автоматизовану систему розгляду спорів з доступом з особистого кабінету абонента.
Як зазначається у релізі Нацбанку, за словами заступниці директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольги Василєвої, метою оновлення є спрощення взаємодії абонента із системою. Діалог між надавачем послуг та електронним ідентифікатором відбуватиметься в зручному електронному середовищі
“Там можна буде створити заяву на оскарження успішної електронної ідентифікації, перевірити коректність її заповнення та строку подання, відправити іншій стороні. На кожному етапі розгляду заяви сторонам спору надходитиме відповідне повідомлення. Такий інструмент підвищить якість аналізу даних абонентами, що сприятиме поліпшенню якості ідентифікаційних даних, які містяться в банківській клієнтській анкеті і передаються через систему”, – повідомили в НБУ.
Також, за словами Василєвої, НБУ планує в найближчому майбутньому впровадити нову публічну пропозицію, яка об’єднає два договори – договір приєднання і розрахунковий, щоб новому абоненту потрібно буде заповнити лише одну електронну заяву для приєднання.
Серед планів щодо BankID також зазначається набуття статусу схеми електронної ідентифікації з середнім рівнем довіри в розумінні вимог європейського законодавства. НБУ вже розпочав роботу з попередньої оцінки системи на її відповідність вимогам.