Платіжна система Visa у Великій Британії запровадила низку нових заходів для захисту малого бізнесу від стрімкого зростання кількості так званого “дружнього шахрайства”, коли власники карток оскаржують законну покупку з емітентом картки. Дев’ять з 10 малих підприємств повідомили про зростання цього виду шахрайства за останні 12 місяців, причому до 20% продажів були оскаржені.
Як зазначає Finextra, сплеск “дружнього шахрайства” впливає як на підприємства, так і на емітентів карток. Наприклад, кооперативний банк Nationwide Building Society був змушений спростити процес заперечення операцій за картами після безпрецедентного зростання кількості проблем на 251% у 2020 році.
Приклади, наведені Visa, включають відвідувача тренажерного залу, який забуває скасувати абонемент, дитину, яка здійснює покупку на пристрої свого батька, опис платежу, який виглядає незнайомим, та клієнтів, які стверджують, що вони не отримали своїх замовлень або ті були пошкоджені.
Тому представлений новий стандарт, Visa Compelling Evidence 3.0 (CE3.0) відтепер надає бізнес-компаніям більше способів показати, що спірний платіж є дійсним та авторизованим власником картки, забезпечуючи підприємствам додатковий рівень захисту та не впливаючи на покупців, які висувають справжні претензії щодо повернення коштів.
Visa вважає, що ці заходи можуть заощадити британським ритейлерам приблизно £31 млн на рік від шахрайських претензій.