Державний “Укргазбанк” оголосив проведення ребрендингу, зміни позиціювання та фірмового стилю. Відтепер як назву банк використовуватиме “UGB еко банк країни” та новий логотип, а офіційна назва банку залишається незмінною.
Як зазначається у релізі банку, нове позиціювання враховує виклики повномасштабної війни, зберігаючи екологічний напрямок.
Абревіатура UGB розшифровується як “Україна. Громада. Бізнес”, що відображає цільові аудиторії банку. Банк відмовився від слова “газ” у новому позиціюванні, оскільки воно обмежувало сприйняття бренду та конфліктувало з іміджем “екобанку”.
У новій айдентиці збережено синьо-зелену колірну гаму. Зелений ромб замінив зображення полум’я газу в логотипі, підкреслюючи екологічну спрямованість банку.
Родіон Морозов, в.о. голови правління “Укргазбанку”, заявив, що місія банку — допомагати державі посилювати економіку, бізнесу — відновлюватись, а громадам — розвиватись в нових умовах.