Commonwealth Bank of Australia (CommBank), найбільший банк в усій південній півкулі, запустив освітню програму зі штучного інтелекту для своїх співробітників. Програма “AI For All” складається з коротких навчальних відео, що охоплюють теми генеративного ШІ, глибокого навчання та відповідального використання ШІ.
Як зазначається у релізі банку, ініціатива стартувала у травні 2024 року і вже охопила близько 43 000 працівників банку. Навчальна програма розроблена з урахуванням різних рівнів технічної складності відповідно до потреб різних посад у банку. За цей час навчальні модулі переглянули понад 22 000 разів.
Програма є частиною стратегії CommBank з розвитку передових можливостей у сфері даних та ШІ для покращення обслуговування клієнтів. Банк використовує ШІ вже кілька років, зокрема для захисту клієнтів від шахрайства та виявлення зловживань з використанням технологій.
CommBank підкреслює важливість відповідального підходу до ШІ. Банк має принципи, що регулюють розробку, впровадження та використання систем штучного інтелекту.