Commonwealth Bank of Australia (CommBank), найбільший банк в усій південній півкулі, заявив про значне скорочення втрат клієнтів від шахрайства у 2024 фінансовому році. Банк вдвічі скоротив втрати клієнтів від шахрайства завдяки поєднанню нових технологій боротьби з шахрайством, міжгалузевого співробітництва та просвіти клієнтів.
Як зазначається у релізі CommBank, технологія NameCheck від CommBank запобігла шахрайським платежам на суму понад A$40 млн. NameCheck також зупинила помилкові платежі на суму понад A$370 млн за рік до червня 2024 року.
CommBank першим серед банків інтегрувався до нової австралійської системи обміну інформацією про шахрайство, подавши понад 1500 записів із шахрайськими номерами телефонів та URL-адресами для блокування.
Банк запровадив технології CallerCheck та CustomerCheck для захисту клієнтів від шахрайства з імітацією банку, які використовувалися 3,8 та 3,7 мільйона разів відповідно протягом 2024 фінансового року. Технологія NameCheck тепер доступна іншим фінансовим установам, включаючи Bendigo Bank та Liink by J.P.Morgan, і використовується близько 4 мільйонів разів на місяць.
За даними Національного центру боротьби з шахрайством, у 2023 році найбільші зафіксовані втрати від шахрайства були пов’язані з телефонними дзвінками, соціальними мережами та електронною поштою.