Getpin — це український стартап, SaaS-інструмент онлайн-маркетингу, що допомагає бізнесу з фізичними точками продажу залучати клієнтів, які шукають товари чи послуги поблизу. Стартап залучив $400 000 фінансування від чеського венчурного фонду Presto Ventures. Ці інвестиції в першу чергу спрямовані на масштабування продукту в країнах Центральної та Східної Європи, а також на вихід Getpin на ринки країн Латинської Америки.
На сьогодні клієнтами Getpin є понад 100 компаній в Центральній та Східній Європі. Це представники великого, середнього та малого бізнесу. Їх спільна риса — наявність офлайн точок продажу або надання послуг. Наприклад, в Україні компанія співпрацює з Нова Пошта, Ощадбанк та ПУМБ, Stihl, Фора, мережа аптек Подорожник та багато інших. У Польщі – з Bank Pekao, другим найбільшим банком країни.
Getpin надає єдину технологічну платформу, яка дозволяє синхронізувати інформацію про бізнес та клієнтські відгуки на різних онлайн-сервісах, таких як Google Business Profile, Bing Places for Business, Apple Business Connect, Facebook Graph API. Результатом роботи на платформі є збільшення відвідувань локацій (мінімум на 30%), покращення результатів видачі у пошукових системах та автоматизація бізнес-процесів з контролю, обробки та аналізу відгуків, а також клієнтських звернень.