Компанія Salesforce, постачальник програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами, що обчислює дані про транзакції приблизно 1,5 млрд споживачів, повідомила про $70,9 млрд онлайн-продажів на тлі “чорної п’ятниці” у всьому світі. Рекордні 79% усього трафіку покупок — як переглядів, так і покупок, цьогоріч було здійснено на мобільних телефонах.
Як зазначає Techcrunch, за даними Salesforce, зокрема онлайн-продажі склали $16,4 млрд у США.
Водночас, за даними Adobe Analytics, відповідні продажі в США становили $9,8 млрд та зросли на 7,5% порівняно з показниками минулого року. Продажі перевищили цифри та темпи зростання до Дня подяки, а також власні прогнози Adobe на цей день.
Adobe працює з сотнями великих і малих онлайн-магазинів і каже, що базує свої розрахунки на понад 1 трлн відвідувань роздрібних сайтів у США, приблизно 100 млн артиклів і 18 категорій продуктів.
За словами Роба Гарфа, віцепрезидента і генерального директора відділу роздрібної торгівлі Salesforce, результати онлайн-продажів у “чорну п’ятницю” перевищили очікування керівників роздрібної торгівлі. Роздрібні торговці активізували свою “гру зі знижками”, а покупці, своєю чергою, “натискали кнопку купити”.
Знижки залишалися великим рушієм продажів і сягали 35% від роздрібної ціни. Основною цікавістю покупців було придбання подарунків та побутової електроніки. Продажі смартфонів за день склали $5,3 млрд, що на 10,4% більше, ніж у 2022 році, і становили 54% усіх онлайн-продажів.
Adobe прогнозує, що це стане нормою для цього періоду. У цей сезон продажі мобільних пристроїв фактично перевищать обсяги настільних комп’ютерів, зазначається, що вони становлять понад 51% продажів.
Зазначається, що люди все ще стурбовані витратами — споживачі частіше, ніж у попередні роки, обирають дешевшу стандартну доставку. В Adobe сказали, що 80,5% усіх замовлень використовували стандартну доставку.
Adobe вважає, що так званий поточний “кібертиждень” принесе $37,2 млрд онлайн-продажів у США, майже 17% усіх продажів у святковий період. Salesforce налаштований більш оптимістично: на нього припадатиме 25% усіх святкових покупок цього року, а загальна сума становитиме $53 млрд у всьому світі.
За словами Вівека Пандя, провідного аналітика Adobe Digital Insights, “чорна п’ятниця” знову підтвердила своє домінування в цьому сезоні з рекордними витратами завдяки новому попиту в день великих розпродажів. Зниження цін створило сприятливе середовище для споживачів зі значними знижками, які спокушають навіть найбільш свідомих споживачів.