Шведсько-українська IT-компанія Sigma Software інвестувала близько $400 000 у розробку власного чат-бота на базі штучного інтелекту. Проєкт під назвою Sima, започаткований у 2019 році, успішно автоматизував значну частину внутрішніх процесів компанії.
Про це пише Forbes. За словами керівника з управлінського та комплаєнс-консалтингу Євгена Бачинського, за минулий рік бот опрацював понад 7380 запитів від співробітників, а до кінця 2024 року це число зросло до 8000. Система допомагає працівникам з оформленням відпусток, налаштуванням VPN, пошуком проєктної документації та HR-питаннями.
Технічно Sima побудована на основі моделі OpenAI для природного спілкування з користувачами, використовує модель DIET для класифікації запитів та технологію RAG для роботи з документами. Бот інтегрований у корпоративні месенджери Microsoft Teams та Facebook Workplace, що дозволяє HR-менеджерам перенаправляти запити співробітників безпосередньо до системи.
За інформацією CEO компанії Валерія Красовського, Sigma Software щорічно витрачає $600-$700 тисяч на розробку внутрішніх проєктів для оптимізації бізнес-процесів. Створення Sima стало частиною цієї стратегії, спрямованої на підвищення ефективності роботи компанії.
Нагадаємо – у жовтні 2024 року український синдикат приватних інвесторів Toloka.vc вклав кошти в американську ШІ-платформу Capacity. Інвестиції Toloka.vc в рамках раунду D становили $1,65 млн, загалом компанія залучила $26 млн.