У застосунку Nova Post, новій версії застосунку від групи компаній Nova, з’явилися нові функції, які дозволяють клієнтам оцінити якість обслуговування, залишити відгук та, в разі якісного обслуговування — чайові.
Як зазначається у релізі компанії, таким чином користувачі можуть “подякувати працівнику Нової пошти за приємне та якісне обслуговування”.
Після отримання послуг користувачу застосунку буде запропоновано оцінити обслуговування. В разі оцінки на рівні 4-5 зірок користувач бачить блок “Чайові”, де може обрати вже запропоновану суму чайових або вказати свою. Додатково можна залишити коментар про обслуговування.
Видання “The Village Україна” додає, що нова функція пропонує можливість залишити чайові не лише кур’єрам, а також співробітникам контакт-центру і відділень. Платіж зараховуватиметься на картку NovaPay працівника через 1-2 хвилини.