Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Українська Diligent Capital Partners інвестувала $12 млн у філіппінський необанк Tonik

    18 Грудня 2025

    Верховна Рада підтримала перейменування «копійки» на «шаг»

    18 Грудня 2025

    Європейський платіжний застосунок Wero запрацював у Deutsche Bank

    18 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»ШІ-консультант у “Дії” самостійно опрацював 90% звернень – 1 млн

    ШІ-консультант у “Дії” самостійно опрацював 90% звернень – 1 млн

    18 Грудня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Консультант на базі штучного інтелекту, який працює у команді підтримки “Дії”, самостійно вирішив 1 млн діалогів. ШІ допомагає з 90% звернень користувачів та консультує з 165+ послуг і сервісів у застосунку та на порталі “Дія”.

    Як це працює?
    Коли користувач пише в підтримку, першим на звʼязок виходить ШІ-консультант. Він розуміє тему звернення та контекст поточної розмови. Якщо ситуація нестандартна — ШІ ставить уточнююче запитання або передає діалог оператору.

    Завдяки ШІ відповіді швидші та доступні у будь-який час доби. ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми.

    Нагадаємо – у рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. Щодо ШІ-асистента, він вже надає державні послуги на порталі “Дія”. Уже зараз через Дія.AI доступне замовлення довідки про доходи.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУряд схвалив законопроєкти для приєднання України до SEPA
    Наступна стаття Європейський платіжний застосунок Wero запрацював у Deutsche Bank

    Схожі статті

    Колишній міністр фінансів Британії очолив державний ШІ-напрям в OpenAI

    18 Грудня 2025

    Embedded Finance як майбутнє фінансів і банкінгу: про що говорили на UAFIN.TECH 2025

    17 Грудня 2025

    Необанк Monzo отримав ліцензію на роботу в ЄС

    17 Грудня 2025

    “Київстар” дозволив користувачам iPhone тестувати Starlink Direct to Cell

    17 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Українська Diligent Capital Partners інвестувала $12 млн у філіппінський необанк Tonik

    18 Грудня 2025

    Верховна Рада підтримала перейменування «копійки» на «шаг»

    18 Грудня 2025

    Європейський платіжний застосунок Wero запрацював у Deutsche Bank

    18 Грудня 2025

    ШІ-консультант у “Дії” самостійно опрацював 90% звернень – 1 млн

    18 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту