Консультант на базі штучного інтелекту, який працює у команді підтримки “Дії” вже провів понад 500 тисяч діалогів із користувачами. Як повідомив Перший віцепремʼєр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров, 85% запитів консультант обробив повністю самостійно, без участі операторів.
“Майбутнє — за агентивними державами. Ми продовжуємо рухатися до формату взаємодії, де українці отримуватимуть послуги миттєво й зручно. AI-консультант — один із ключових інструментів для посилення команди підтримки в Дії”, – наголосив Федоров.
ШІ-консультант розпізнає продукти, проблеми та розуміє контекст. Завдяки цьому оператори можуть зосередитися на складніших зверненнях.
Серед переваг ШІ:
- Мінімум кнопок у чат-боті — одразу питання ШІ. Це новий рівень зручності взаємодії держави з громадянами.
- Швидкість відповіді — до 5 секунд.
- ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми.
- ШІ працює 24/7.
Нагадаємо – у рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. Щодо ШІ-асистента, він вже надає державні послуги на порталі “Дія”. Уже зараз через Дія.AI доступне замовлення довідки про доходи.

