Федеральна торгова комісія США (FTC) оголосила про впровадження нового правила щодо боротьби з фейковими відгуками та рекомендаціями. Нове правило забороняє продаж, купівлю та розповсюдження фальшивих відгуків та рекомендацій, а на порушників FTC зможе накладати цивільні штрафи.
Як зазначається у релізі регулятора, нове правило посилить можливості FTC щодо стримування недобросовісних практик та посилення правозастосування. Правило набуде чинності через 60 днів після публікації у Федеральному реєстрі.
Оновлення забороняє створення та розповсюдження відгуків та рекомендацій, які неправдиво представляють, що вони написані особами, які насправді не існують, такими як згенеровані штучним інтелектом фейкові відгуки. Також забороняються відгуки від осіб, які не мали реального досвіду з бізнесом чи його продуктами або послугами, або які спотворюють досвід особи, що надає відгук.
Компаніям заборонено надавати компенсацію або інші стимули за написання відгуків певного змісту. Відгуки від інсайдерів компанії повинні чітко розкривати їхній зв’язок з бізнесом. Заборонено представляти контрольовані компанією веб-сайти як незалежні джерела оглядів, а також використовувати погрози або залякування для видалення негативних відгуків.
Також оновлення FTC забороняє продаж або купівлю фальшивих показників впливу в соціальних мережах, таких як підписники або перегляди, згенеровані ботами або зламаними акаунтами. Ця заборона обмежується ситуаціями, коли покупець знав або повинен був знати, що ці показники є фейковими та неправдиво представляють вплив або важливість покупця для комерційних цілей.