Бюро захисту фінансових прав споживачів США (CFPB) вжило заходів проти Apple та Goldman Sachs і оштрафувало їх на понад $89 мільйонів за бізнес з кредитними картками. За даними CFPB, обидві компанії неправомірно вирішували суперечки щодо транзакцій і вводили в оману покупців iPhone щодо безвідсоткових варіантів оплати.
Як йдеться у пресрелізі регулятора, дії Apple і Goldman Sachs вплинули на сотні тисяч користувачів Apple Card. CFPB виявило, що Apple не надсилала споживчі суперечки щодо транзакцій з Apple Card до Goldman Sachs, а коли надсилала, то банк не дотримувався кількох федеральних вимог щодо їхнього розслідування.
Окрім штрафу для Apple та Goldman Sachs, регулятор заборонив банку впроваджувати нову кредитну картку, якщо Goldman Sachs не зможе запропонувати надійний план, який відповідатиме регуляторним вимогам.
Apple і Goldman Sachs обманювали споживачів щодо безвідсоткових платіжних планів для пристроїв Apple: багато користувачів вважали, що вони автоматично отримуватимуть безвідсоткові щомісячні платежі, купуючи товари за допомогою своєї Apple Card. Однак з них стягувалися відсотки, пояснив регулятор.
У серпні CFPB звинуватив Credit Repair Cloud, що займається “кредитним ремонтом”, у незаконних комісіях. Компанію та її CEO зобов’язали сплатити штраф та вжити заходів, щоб компанії з відновлення кредитної історії, які використовують їхнє програмне забезпечення, припинили стягувати незаконні авансові платежі.