Бюро захисту фінансових прав споживачів США (CFPB) вжило заходів проти компанії Credit Repair Cloud та її генерального директора Даніеля Розена. Регулятор запропонував вирішення судового позову проти Credit Repair Cloud та Розена за надання допомоги компаніям з відновлення кредитної історії, які стягували незаконні авансові платежі зі споживачів.
Як зазначається у релізі CFPB, запропонований судовий наказ передбачає штраф у розмірі 2 мільйони доларів для Розена та 1 мільйон доларів для Credit Repair Cloud. Компанію та її CEO зобов’яжуть вжити заходів, щоб компанії з відновлення кредитної історії, які використовують їхнє програмне забезпечення, припинили стягувати незаконні авансові платежі.
За даними регулятора, Credit Repair Cloud з 2013 року продавала програмне забезпечення та інструменти для допомоги у створенні та управлінні бізнесом з відновлення кредитної історії. Регулятор стверджує, що компанія та Розен надавали суттєву допомогу фірмам, які використовували телемаркетинг для залучення клієнтів та стягували незаконні авансові платежі.
Запропонований наказ також вимагає від відповідачів видалити з їхніх інструментів та послуг будь-яку інформацію, пов’язану з телемаркетингом та стягненням щомісячних платежів за послуги відновлення кредитної історії.
Credit Repair Cloud та Розен будуть зобов’язані повідомити всі компанії, які користуються їхніми послугами, про незаконність певних видів телемаркетингу та авансових платежів, а також моніторити дотримання цих вимог.