Французький стартап Upflow, який пропонує рішення для управління неоплаченими рахунками, оголосив про стратегічне розширення бізнесу. Компанія запускає власну B2B платформу з інтегрованим платіжним шлюзом, розробленим у партнерстві зі Stripe, пише TechCrunch.
За словами співзасновника і CEO Upflow Александра Луїзі, це рішення допоможе модернізувати застарілі методи B2B платежів та зменшити кількість прострочених платежів. Upflow, який обслуговує компанії з річним доходом від $10 до $500 мільйонів, планує також впровадити опції фінансування та B2B-кредитування.
“Сьогодні, коли ви платите в магазині, ви платите своїм телефоном, все модернізувалось. Але для B2B-платежів спосіб оплати не змінився за останні 50 років. Ми вважаємо, що саме тому люди борються з простроченими платежами”, – пояснив Александр Луїзі.
За його словами, близько 90% B2B платежів у США все ще відбуваються в офлайні. Upflow планує допомогти бізнес-клієнтам налаштувати стратегії стимулювання, щоб частина користувачів перейшла на онлайн-платежі.
Нове дослідження Tietoevry показало, що 79% банків у Європі наразі перебувають у процесі модернізації, відходячи від застарілих карткових платформ. Банки оновлюють свої системи, щоб відповідати вимогам швидшого та безпечнішого здійснення платежів.