Канадське бюро з питань конкуренції подає до суду на компанію Alphabet через антиконкурентну поведінку в онлайн-рекламі. Регулятор подав заяву до Антимонопольного трибуналу з проханням видати наказ, що зобов’яже Google продати два свої рекламні інструменти.
Як пише Reuters, Бюро також прагне стягнути з Google штраф для забезпечення дотримання канадського антимонопольного законодавства. У Google заявили: «скарга ігнорує інтенсивну конкуренцію, в якій покупці і продавці реклами мають великий вибір, ми з нетерпінням чекаємо можливості представити нашу позицію в суді».
У 2020 році Бюро з питань конкуренції розпочало розслідування, щоб з’ясувати, чи займався пошуковий гігант практиками, які шкодять конкуренції в індустрії онлайн-реклами. На початку цього року регулятор розширив розслідування, включивши в нього послуги рекламних технологій Google.
Справа Канадського бюро з питань конкуренції є продовженням антимонопольної справи Міністерства юстиції США проти Google. Мін’юст прагне обмежити монополію Google на пошук в інтернеті. Регулятор змушує Google продати Chrome, щоб зруйнувати монополію.